Det där lilla betyder så mycket


Jag älskar att kliva in i min lilla kokvrå!
Ja, dels för att koka morgonkaffet, laga mat, poppa popcorn eller mixa till mig en smoothie!

Men kylskåpsdörren, den är pricken över it i mitt lilla kök!

Eftersom jag öppnar den ungefär 77 gånger per dag, 
eftersom det är den jag tydligen tillbringar mycket av min tid tillsammans med så har jag bestämt mig för att jag ska bli GLAD varje gång jag står där, trots att jag ibland öppnar och det ekar lite! :)

Det är lätt att peppa sig själv,
ge sig själv glädje, 
genom att ha fina saker kring sig, 
saker som betyder något, 
saker som plockar fram minnen och sådant som betyder mycket för dig!

Det måste inte alltid vara det nyaste, modernaste, dyraste eller det som är mest inne!

Det här gör mig glad! 

❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0