20-22 December

Hej alla mina kära läsare,

Nu har ja varit borta några dagar,
Bloggen han kommit i skymundan såhär i juletider, men nu är jag tillbaka! :)

Den här veckan har varit helt fantastiskt bra,
Glädje, skratt, förväntningar & massa mys!

Måndag - kära Annlo kom till mig,
Massage, mat & massa mys! De kan inte bli bättre! :)

Tisdagen - det blev lite julklappshandling, sen kom mina favoriter Mathias & Ekblom och förgyllde min kväll!
Vi pratade miljoner minnen, åt god mat, drack några goa drycker och bara skattade oavbrutet!
Klockan blev 06 innan vi mötte John Blund.
Tack mina fina, ni är helt fantastiska! ♥

 



Onsdagen - Happy Feet 2, popcorn, cola & godis på filmstaden med Goaste minste lillebror Alex.
Sånna stunder borde man ha fler, skratta & vara några år yngre igen :)

 

 

Senare kom Laine & Patte på en kopp te & julskum, mums!
Sängen delade lillebror Pontus med mig.
Han kom till stan eftersom vi skulle på rättegång på torsdag.
Även om han gnisslar tänder & smaskar på nätterna så är det inget som slår att ha lillebror vid sin sida! <3

Torsdagen - det blev en lång dag i rättssalen.

Jag, Pontus & Hampus var där hela dagen för att stötta Martin.
Dagen slutade BRA, Martin blev släppt i väntan på domen! Glädjetårarna kom!
Vi tog en fika och lite shopping tillsammans med honom för att fira & få umgås med 'lell' böbben min! :)
Nu kan jag fira jul utan den där klumpen i magen.
Martin, du är bra, och jag stöttar alltid dig!



Avslutningen på den dagen blev tacos & julmust hos storebror & Laine, tack mina fina!
Natten kan ja absolut inte klaga på! ;)

De va fyra dagar,
Full av glädje och möten med underbara människor,
Stunder som är otroligt värdefulla för mig!
Det lägger sig som en god känsla i magen och julen är varmt välkommen!

Kram!
_____


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0