Andra December

 

"Delad glädje - dubbel glädje,
Delad sorg - halv sorg"


Melissa Horn, vill du gifta dig med mig?
Om du vill får Du sjunga för mig från morgon till kväll, varje dag, hela året!
Det är helt okej för mig, för jag kan bara erkänna att din musik knu**ar i mina öron!
I'm in love whit you! ;)

Låtar som innehåller sorg, glädje, hopp,
texterna får mig att vilja sjunga högt så att hela världen hör mig och det finns inget stopp!

Kvällen delade jag med Melissa och mina underbara vänner Lisa, Sara, Sara & Ida!
En efterlängtad och fantastiskt lyckad kväll!


Lisa har gjort världens absolut godaste trerätters,
Vi har skrattat åt allt & inget,
Vi har fällt någon tår,
Vi har känt lukter,
Vi har druckit vin & julmust,
Vi har pratat,
Vi har kramats,
Vi har inte ätit mask :)

Vi har delat glädje & sorg.
Precis som vänner ska göra.

Tack för ikväll mina kära,
Den här kvällen kan ja leva länge på,
Jag älskar er!
.

Igår va också en bra kväll, med en mycket bra Wallin! :)
kvällens frågor:
åker du skidor? tränar du dygnet runt?
är du rumpmodell?
haha, nej nej nej, inget av delarna!
Vi bär oskyldigt på varsin stor rumpa,
vi är födda så, så det är inte så mkt att göra åt den saken!
Vi får bara fortsätta att skaka rumpa, för det är vi rätt bra på!
Eller va säger du bruden? ;)


.

Sov gott mina fantastiska aktiva läsare,
Det är en ny dag imorgon, med nya möjligheter :)

/Melissa-Horn-älskaren

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0