Elfte December - Tredje Advent



Tredje ljuset brinner,
Kylan biter sig fast i kinderna,
Halkan får många på fall,
Snön ligger som ett vitt täcke här i Oslo,
Norge tar hem medalj efter medalj i Skid-VM, (kul för dom! ;))
Jag har jobbat non stop hela helgen,
Om fyra timmar tar jag kvällen.

Ja så ser det ut tredje advent för mig :)
.

Jag lär mig något nytt varje dag.
Det man lär mest av är sina misstag,
Om man får sopa upp efter sig själv förstås.
Du hjälper inte någon människa om du alltid låter den glida på det där välkända bananskalet hela livet..

Lev och lär!


Kommentarer
Postat av: Milo

Trevlig advent!



Du är så bra på o blogga, Toppenbra tycker jag.

Kram

2011-12-11 @ 19:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0