Femte December - välkommen första snöflingan!


"Barn är enastående varelser och det är vi som ska försöka efterlikna dem och inte tvärtom"



Idag har jag varit barnvakt till Världens Vackraste Linnea.
Vi har fikat och fönstershoppat, hur mysigt som allra helst!

Att umgås med barn ger mig så otroligt mycket.
Alla borde umgås med barn så ofta de bara kan.
Man skrattar, ler, känner sig viktig, kramas, pussas, ger, tar och tänker tillbaka på sig själv när man va liten! :)







Tack för idag Lilla Linnea och tack Tilda för att jag fick lån ditt lilla hjärta en stund <3
.

Vid middagstid tog jag mig en cykeltur till broder Eric.
Alltid kul att umgås med honom,
och lyan va faktiskt ganska städad och fin ändå, vilket jag inte trodde ;)
.

Te, fruktsallad, kortspel, massa skratt, massa prat, Lina & Annlo har förgyllt min måndagskväll,
tack för det Mina Fina!
.

Jag har verkligen hur många fantastiska människor som allra helst i mitt liv!
Jag har verkligen insett det den senaste tiden nu när man bor ensam,
är ledig mycket när man är hemma i Svea,
 och när man inte är delaktig i någon lagsport längre.

Dagarna är fulla av möten med vänner, familj och mysiga stunder.
Bara Igår träffade jag Mamma, Fredrik, Alex, Patte, Ponka, Pappa, Mormor, Gunnar & Farmor,
när jag åkte hem till Munkfors en tur.
Sen var det massa goa fejs på Klingevi också!

Ja jag är glad! :D

Snön har anlänt också, skönt!
Vitt, mysigt och härligt!
Hoppas det kommer massa mer framöver :)

/ snöflingan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0