Femtonde December - Lillebror 22 år

 

GRATTIS MIN ÄLSKADE LILLEBROR!
Nils Per Marcus Rone, idag fyller du hela 22 år! :)

Ja du blir äldre,
Du bor ensam i Oslo,
Du tjänar dina egna pengar,
Du föredrar numera öl framför mjölk.

Ja man kan tycka att du kanske är vuxen nu, men för syrran så blir du nog aldrig det..

Jag städar & diskar när jag kommer,
Jag tycker att du kanske borde ta 1 shot ute på krogen ist för 21,
Ölen i kylen borde kanske ibland bytas ut mot mjölk?
Dricksen från jobbet kanske borde sättas in på ett sparkonto?
Sen behövs varma skor införskaffas innan kylan kommer!
Okej? :)

syster, mamma, kontrollfreak,
Ja kalla mig va ni vill, men för mig så är Macke nog mer närmare 2 än 22! ;)
Och jag vet, jag kanske borde inse att nu är du stor, å ja behöver inte vara din "mor"! ;)

Ja ska tänka på den saken tills du kommer ikapp mig ;)

Grattis igen gubben och tack för två fantastiska dagar,
Jag lever på det här länge länge nu och det blir minnen för livet, allt vi gör!
Du är bäst, jag älskar dig!


Kram siss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0