Fjärde December - Andra advent

"I ett fotoalbum där står tiden stilla, mellan pärmarna är allting som förut"

Varje gång man bläddrar ibland minnen, kan man le och säga, tänk så man såg ut :)

Satt idag på morgonen och bläddrade i album från en tid tillbaka, shit vilka minnen man väcker!

Jag har skrattat åt alla galna situationer,
Jag ler åt alla underbara människor som finns runt mig,
Jag gråter av glädje,
Jag gråter av saknad,
Jag längtar tillbaka ibland till allt det där!

Det är därför jag ibland tar en resa tillbaka i tiden,
Det är en fantastisk känsla!

Jag vill dela med mig till er av En liten liten del av Mitt liv,
sen en tid tillbaka...

Sara Jansson, full & helt fucked up! ;)

Lisa & Jag nyår 2007

Lisa, Ekblom & jag på Ekbloms 18 års kalas

Jag vann 50tals utklädnaden på V-Nalen! :)

Jag & Andreas nyår 2007

Therese & Jag påväg till Kolsnäs

Haha, Laine & Jag posar med ganska hög promille ;)

Jag agerar artist på mitt 20 års kalas, grym kväll!

Sara D. Undrar vad hon väntar på? ;)

Sjögga & jag shotar renat, hur gott? :)

Rone & Freddie sjunger ja må du leva för mig :)

Kära barndomsvänner Peter & Daniel

Kramkalas med Lindberg, Malin & Fredda innan Rallybalen

Felix, Jag & Martin på 80tals fest

Kristoffer & Martina

Jag tillsammans med Ekblom, Lisa, Malin, Hölma, Nicke, Fredda & Söne

Yeeeey! Sara & Jag delar på de mesta! ;)

Idus & Jag gillar Hawaii

Eric, Ponka & Adam på bowling i Sunne

Sara & Sara i sin bästa form!

5kamp på nationaldagen - Lisa, Sara, jag, Marika & Therese

Jag & Kristoffer - 9ans avslutning 2005

Annie Persson kör efterfest med gitarren

Björn E, Björn H, Robin & Peter :)

Lillebror i Cran Canaria på nyårsafton

Saknade, älskade Assie <3

Ida Lucia 2005

Felicia & Elin sommarfina

Therese vacker på balen

Ida & Patte - 9ans skolavslutning 2006

Mathias & Lindberg stolta studenter

Kramkalas hos Felicia - Elin, Jag, Annlo & Jocke

Ekblom, Nicke & Fredda

Skål med bästa!

Jag & Eric

Laine & Elin

Godingar - Fredda, Ponka, Martin, Felix, Ekblom

Det ska läras & börjas i tid!? :)

Tre generationer på dansgolvet! <3

Klassens brudar! Annlo, Jag, Felicia, Frida, Lina, Lisa, Rebecca, Elin

Lina 20 år!

Kusinskaran på julafton

Farmor tillsammans med Assie en sista dag... <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0