Första December

 

Jag älskar December månad!
Den ena mysiga dagen avlöser den andra.

Julskum är något av det absolut bästa jag vet!
Så om ni ser en skummig, seg tomte någonstans ute på stan, så är det med all säkerhet jag! ;)


Återigen en soffpotatis-dag för min del, ganska skönt ändå.
Jag tänkte faktiskt ta en springtur imorse,
men jag har tagit vädergubbarnas ord fullaste allvar,
"håll er inne så mkt som möjligt under stormen!"
Så springturen kändes bara som en risk i denna vinden som trycker en bakåt när man går ;)
.

Nu väntar hockey på stan nånstans med Wallin, kanske slinker ner en öl också för ovanlighetens skull ;)
.

Min egna julkalender kommer bestå av något ord, ordspråk, citat,
någon sång, dikt eller bara något rakt från mitt hjärta,
varje dag - hela december!

Första december,
"över molnen skiner alltid solen"

Kom ihåg det,
livet har ljusa stunder, mörka stunder & gråa stunder.
Livet är fullt av besvikelser, drömmar & lyckorus.
även om man inte alltid kan se det, orkar se det, eller vill se det,
finns alltid ljuset där någonstans!

Kramar Skumtomten


Kommentarer
Postat av: Milo

Jag diggar din blogg o jag gillar oxå tomtar

2011-12-01 @ 20:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0