Julafton - juldagen - annandagen

God fortsättning på er!

 


Hoppas ni har haft en precis lika varm & fin jul som jag.
Fina klappar, bästa umgänget med familjen, beroendeframkallande julmust, kletigt julgodis och roliga julfester!
Julmaten ligger längre ner på min lista, allt kan kvitta utom den fantastiska julskinkan! :)

Uppesittarkvällen varade till kl 22.00 för mig, sen blev de kvällen,
tröttheten efter tre sömnlösa nätter tog över!
Skönt att kroppen nångång fattar vad sova är..

Julaftonsmorgonen är myspys tycker jag, men det här året var det mest skratt å lite stress ;)
Eric, jag & ponka bråkade alla tre om min NYA ghd-plattång som jag fick av Lisa dagen innan!
De ville ju också pröva, Eric fönade ponkas hår å jag plattade det, jag hann öven att slinga Erics hår på morgonkvisten, haha ja mina stjärngossar är för härliga dom!

 




 

Jag själv stod utan ansikte med tröllfrisyr 10 min innan vi skulle åka, men så är det när man har 'småbröder' ;) Tack Lisa för världens bästa julklapp, ingen är gladare än jag! Du är bäst!

Julmat, skratt till Kalle, gråt till 'kan du vissla Johanna' blev det hos Maud & Benny på dagen.

 





 

Senare drog jag, Patte, Ponka, Macke & Eric till mamma & Fredrik.
Mormor & Gunnar var också med.
Där avslutade vi världens bästa julafton med julklappsutdelning av tomten Inge, musik, skratt, skinksmörgås och jacuzzi bad!



Lillebror Pontus fick en för-tidigt student present och julklapp - en resa till New York och 6 biljetter till NHL matchen mellan New York Rangers - Pittsburgh Penguins den 14 mars 2012!
Woow, va det är kul att överraska andra och särskilt när de får en chock av glädje! ;)
Så New York, here we come! :D


















Tio av tio stjärnor får denna julafton,
Tack mina kära, jag är lyckligt lottad som har er!


Juldagen lirade vi innebandy,
- hej hej välkommen träningsvärk! :)
Men de va värt att 'gå som att ja had dret ner mäj' dagen etter kan ja lova! För de va Otroligt kul att hålla i klubban igen! :D

Kvällen blev ännu bättre, fest hemma hos Sara Jansson där alla mina änglar befann sig!
'Så mycket bättre när vi är tillsammans!'
Lek, skål, skratt å fnatt! Ja där har vi kvällen.
Den avslutades på The Corner där vi sjöng och dansade loss!
Tack för en toppen juldag mina vänner!








Annandagen
kom och avslutade julen.
Jag hälsade på Tildus & Farfar, tog en prat med dom, gav värme och tände ljus.
Tildus och jag skrattade åt att ja va trött av fyllan, och sen berättade jag att jag har fått en plattång som jag vet att hon är avundsjuk på ;)
Tårarna som kommer då, dom torkar jag aldrig bort, utan dom torkar in i kinden igen.
Ni är saknade <3






Senare blev det återigen en dag med massa skratt!
Martin, Ponka & Ekblom följde med mig till Karlstad och checkade in på Maddes Resort ;)

Ekblom och jag gick senare vidare till Annie P, där hon, Sjöggis, Wallin, Jenny befann sig.
Senare kom även fler stjärnskott.
Vi zick zackade till bmb där kön började i skåre typ...
Men fram kom vi, in kom vi och roligt hade vi!
Som alltid - vi kom, vi såg, vi segrade!
Tusen hjärtligt mina fina för en lyckad kväll :)

Idag har jag inte gått utanför dörren,
De va t.o.m för långt till soprummet..
Nu ligger jag i badet med tända ljus och tänker tillbaka på en fantastisk bra jul.
Och jag tror att det bara kan bli ännu bättre faktiskt ;)

Nu väntar nyår och Sälen runt hörnet med ett härligt gäng!

Sug på karamellen så länge det går,
Du vet inte när den smälter bort...

God fortsättning på er och ta hand om varandra,
Kramas, ge komplimanger, visa kärlek, ge styrka och om du möter någon utan ett leende - ge den ditt!

Puss en glad tomtemor!

 


Kommentarer
Postat av: H

Låter som en verkligt härlig jul! :)

2011-12-28 @ 15:20:26
URL: http://iahelena.blogg.se/
Postat av: Madelene

De va de verkligen! Kul att se dig på juldagen Helena och gott nytt år på dig! :) kram!!

2011-12-29 @ 02:29:15
URL: http://madelenerone.blogg.se/
Postat av: Martine Kristoffersen

åååååå! fine bilder!! kan jeg få bildet av pontus med bar overkropp og nisselue RAMMA INN?? haha

2012-01-03 @ 17:35:26
Postat av: Madelene

Haha, ja jag ska försöka ordna en sån bild åt dig Martine! :) ingenting är omöjligt när det gäller mig! Puss :)

2012-01-04 @ 16:55:52
URL: http://madelenerone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0