Nionde December

"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"

Eller??

Kärringa
med oklart namn (Gudrun, Berit, Birgit, Gunilla) har lugnat ner sig lite nu,
trodde faktiskt att hon skulle ta mig till Oslo fågelvägen igår,
Så för min del kan du dra nö gammelt övver dä, å höll dä här ifrå! :)

Mörkret lurar mig,
alarmet ringer kl 06.45 och jag tror att jag kan somna om, ikke!

Upp & hoppa,
mamma kommer på frukost efter nattjobb och jag smygtänder det tredje ljuset..
Bättre start på dagen får man leta efter :)

Helgen har börjat,
Väskan är packad och nu rullar bussen mot Oslo,
Ja, jag hade hellre varit hemma om ja ska va ärlig..
Men vad vore en bal på slottet? ;)

Dagen igår avslutades på bästa sätt tillsammans med Ekblom,
Aldrig en tråkig stund med dig min vän,
Om inte du lyckas klanta till det,
så gör ja det! :)
Haha, ja jag tror ja ska börja skriva en bok om dig & dina underbara klantiga, klumpiga sätt att va min vän! :)

Så med detta i bagaget,
Ett leende på läpparna,
En födelsedag att fira i Oslo på torsdag - Lillebror Marcus,
En mormor & mamma som kommer på onsdag,
Så kan ja inte säga annat än att jag ser fram mot att åka och jobba lite :)

När ja kommer hem väntar faktiskt bara massa underbara & roliga stunder,
- Jul, Nyår & massa mer! :)

Kram & nyp i rompa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0