Nittonde December

Pling, pling, pling i panik på dörren,
Klockan är 02.55,
Mitt i natten!

Miljoner tankar uppstår i mitt huvud,
Vad gör jag?
Ska ja gå och kolla vem det är?
Tänk om de hör att jag är hemma?
Brinner det?
Har någon fått hjärtstopp i trappuppgången så folk behöver hjälp?
Vill nån döda mig?


Hjälp!
Jag hatar såna här situationer och just nu hatar ja att bo ensam!
I vilket fall så har någon, fått mitt hjärta att slå 2000 slag i minuten,
Det brinner i bröstet,
Och någon har väckt min mörkrädsla till liv igen!

Jag smög upp tillslut iaf,
Ja såg ingen,
Hörde något litet liv inne hos grannen,
Så de va nog bara nån som på en söndags natt va jävligt bitter på livet och ville ha lite kul,
MIN bekostnad!
Tack för det!

Nattblogga är nog min grej,
Kan absolut inte sova nu,
Så då kan ja väl skriva ist för att ligga här å räkna får..

Munkfors vann över Hallsberg igår med 5-2, ingen va ju gladare än oss som åkte en bra bit för att se matchen! :)
Riktigt kul och spännande,
Tack för det lillebror och munket, ni är förjävla bra ni! :)

Vi kliver in i julveckan,
Den kommer innehålla allt - förväntning, skratt, gråt, nervositet, glädje, kramar, minnen för livet..
Tror på en mycket bra vecka! :)

/förbannad rädd förväntansfull nattuggla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0