Sjätte December


"Skriv och berätta.
Ge av dig själv.
Dela med dig till andra.
Det ger värme, glädje och energi, jag lovar!"

Jag älskar att skriva, jag älskar att dela med mig av mitt liv och mig själv.
om jag är arg, så kylar skrivandet ner ilskan,
om jag är ledsen, så dämpar skrivandet sorgen,
om jag är glad, så blir jag ännu gladare av att dela med mig till er!


Tack, tusen tack mina Aktiva Läsare, det betyder väldigt mycket att ni följer mig här.
Jag har fått massa fin feedback den senaste tiden och det uppskattas verkligen!

"vill bara säga att du skriver så man blir varm och glad i hela kroppen.
så mycket styrka, glädje och hopp som verkligen berör mig.
så tack för att du delar med dig, det betyder mycket för mig."

"läser din blogg, du är så duktig på att skriva, kanske ska sadla om :)"

"vilken fin blogg du har gumman, jag läser och det är så bra!"

"jag diggar din blogg!"

"Gud va du skriver bra på din blogg gumman!"

TACK, det värmer att få så fina ord, det stärker och det får mig att vilja skriva mer, mer & mer! :)



God natt kära läsare, nu ska ja drömma mig bort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0