Sjunde December

Dagens Hissa - SKOGEN!

Skogen är fin, fridfull och enorm.
Jag älskar känslan att vara där,
man känner sig så himla liten,
men energin man får gör att man känner sig såååhääär stor!
Ja ni förstår! :)

Jag, mamma & Enya tog oss en morgonpromme i Visteruds skog idag, en perfekt start på dagen,
mer sånt tack!

Enya på morgonprommen, Mina snöbollar är tydligen skit kul att jaga! :)


Sen har jag och mamma bara haft det mysigt hemma i min lya,
Att få ta hand om mamma ibland är viktigt för mig <3

En eftermiddagspromme med Annie & Enya blev det också,
uppfriskande för kroppen med luft och energi för själen att få träffa min fina brud Annie P! <3

Enya har massa att lukta på här i stan, nya lukter som inte finns hemma i skogen,
även massa gott att äta på,
Som typ toapapper och lera,
nej dra å drit va de måste smaka gött! ;)

Ikväll har jag kollat på BJs J20 match, vinst med 5-4 mot Frölunda, gött!
Fina sällskapet stod Sandra och Amanda för, tack för det! :)

Nu blir det soffläge tillsammans med vovven Enya,
Hon är dock mer intresserad av tvn än jag,
så det är ungefär som att ha en pojkvän vid sin sida,
tvn går före mig! ;)

Puss på er!

Fina mammi på julafton 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0