Tredje December

 

"Många människor vill åka med dig i limousinen, men vad du vill ha är någon som tar bussen med dig när limousinen gått sönder"
/Oprah Winfrey.
.

Lisa min vän,
Tack för att du delade soffhörnet med mig ikväll.
Tack för att du bjöd mig på mat.
Tack för att du följde mig hem i mörkret.
Tack för att du delar allt med mig.

Jag vet att du skulle åka buss med mig om min limousin gick sönder! :)

Stunden då du inser att du funnit en riktig vän, är ett sällsynt och helt underbart ögonblick.

Jag vill bara påminna er om att ta vara på era riktiga vänner,

Den du ringer kl 04 på morgonen.
Den du kan göra ingenting tillsammans med och njuta av det.
Den som du kan förstöra en tröja för med din rinnande mascara.
Den som här sången i ditt hjärta och sjunger den åt dig när du glömmer.
Den som stannar när andra går.

De är sällsynta och unika.
Var rädd om dina Vänner.

Kram /en vän, som är rädd om sina vänner

Du kommer alltid vara min vän, du vet för mycket! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0