1a advent

Det första ljuset brinner.

Idag har man tänt det första ljuset i staken,
det betyder att julen närmar sig med stormsteg och snön är för min del varmt välkommen!

Helgen har varit full av fina stunder som en efter en har avlöst varandra.

Lördagen sprangs igång med en löprunda på 4,5km tillsammans med min andra hälft Lisa.
Fantastisk bra start på dagen!
Vi belönade oss sen med en myslunch på stan, för de va vi värda! :)

Sen drog ja hemöver och ordnade med fika, jag väntade nämligen finbesök!
Sanna, Johanna, Annlo & Lina va hos mig på en 2 1/2h fikastund.

Underbart att träffa min kära vän Sanna, det va på tok för länge sen.
Jag gillar inte att du bor så långt bort från mig, det är dags att tänka på refrängen å flytta tillbaka te sola i karlsta! ;)
Kul att få träffa hennes andra hälft Johanna också! :)
Tack flickor för att ni är ni och för att ni är mina fina vänner!

.

Lisa, Jag, Pappa & Carin tog oss sen lite av årets glögg, superduper god!
Sen bakade Lisa & Ja Naanbröd med en god röra till!
Jag bara älskar att vara sådär huslig, och tillsammans med det perfekta sällskapet så kan det inte bli så mkt bättre!

 

Kvällen fortsatte hos Sjögga tillsammans med ett gäng härliga människor!
Avslutades på bmb, vilket är en av många gånger detta året.
Om ett gott skratt förlänger livet, då kommer ja leva förbannat länge efter denna kvällen!
Tack brudar, ni levererar återigen!!! :D

 

Laine, Lovisa, Annie, Lisa, Jag & Sjögga

.


Pappa, Carin & Adam har varit inneboende hos mig i helgen,
vilket alltid är mysigt.
Dock sov ja på soffan inatt eftersom ja sätter gästerna före mig själv! ;)
Men jag klampade ju in kl 04,
så de va inte så synd om mig!

På tal om annat så ska ja aldri mer äta kebab, det är nått som ja inte tål tror ja, för den vill alltid komma upp tillbaka när ja kommer hem från krogen!
Konstigt, ja undrar varför?! ;)
.

Söndag = sport,i mitt liv!
Först handboll, där Emma, kusin till Eric & Adam spelade.

Sen vidare till LLA för att se Adam möta Falun i J18 elit.
Vinst med 11-3. :)

Klingevi nästa anhalt, där Munkfors visade vilka som är bäst, vinst mot Örnen med 9-0! Skönt! :)

 

 

Mys hemma på synarevägen 25 tillsammans med familjen och Beck fick avsluta denna otroligt bra veckan!

 

Tack alla som delar mitt liv med mig, jag älskar er!

Gonatt på er och jag önskar er en bra start på den kommande veckan!

Nyp i käken / maddilusen
_____

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskling glöm aldrig att du betyder så himla mycket för mig! Lova att aldrig lämna, hur långt bort jag än bor<3

2011-11-30 @ 19:06:32
URL: http://blondeandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Madelene

Vi vet alltid vart vi har varandra, trots avstånd. Det är det viktigaste. Du är fantastisk <3

2011-12-01 @ 13:54:26
URL: http://madelenerone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0