Älska naturen

 

Finns det något bättre än naturen?
Den ger dig massa energi utan att ens veta om det.

Solen
Träden
Färgade löv
Vattnet
Friska luften
Fåglarna
Kylan som färgar kinderna till det där fina röda

Det är helt underbart!

Här i Oslo är det inte som hemma i fina Värmland, men det finns det där som ger energi här också.
Men du får addera människorna runt om dig och trafiken några gånger.

Nu ska ja ta en uppfriskande promenad, solen skiner, dimman har lättat och det är underbart ute här i Oslo! :)
Eftersom man inte vågar gå ut på em/kvällen så får man passa på nu när solen lyser upp gatorna!

Om nån timme ska jag & Mathilda ta en tur till lillebror, få en kopp kaffe :)
han kommer ju från Sverige idag!
Skönt att han är tillbaka :)

Ledig hela dagen idag, sen vet ja inte hur resten av veckan ser ut än,
men massa jobb hoppas jag på,
så man snart kan komma hem till Svea och mysa med massa lediga dagar igen :)

Jag längtar faktiskt till min sommarstuga, skogen, vattnet och tystnaden.
Ja, det får bli en tur till Skärgen när jag kommer hem.
Ta med farmor & en termos med varm choklad och kika efter lite svamp, eller bara kratta lite löv :)

Gå ut i det fria nu ;)
Kram / ute i naturen trivs jag bäst!
_____

 

Utsikten från boendet i Oslo :)

_____

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0