Boda Borg!


Rubriken är min dag!

Från kl 09-18 idag då befinner jag mig på Boda Borg och är barn på nytt! :)

På fm är det jag och familjen på mammas sida.
I em kommer ett gäng gooooa brudar!
Woow, vilken härlig dag!

Livet är inte alltid en lek,
Men de stunder den är det, då ska man bara suga åt sig!


Igår gjorde jag stan tillsammans med Danielsson, fika & shopping! Mys <3


Jag & Sara fryksdalsdansen sommaren 2011


På kvällen blev jag bjuden på mat och ett glas rött av Lisa & Linus, ja dom är bara helt fantastiska!
Hur många gånger har de inte räddat mina ensamma fredagskvällar?
Otacksamt många!
Tack ni är bäst!


Lisa & Linus nyårsafton 2010



Nu värmer ja upp i bilen tillsammans med storebror & lillebror.
Jag har en bra känsla i kroppen! :)

Bus & lek / TobleRONE

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0