Drömtydning

 

Jag drömmer väldigt ofta drömmar där
Mina Tänder har huvudinnehållet
_____
_____
Det hände även inatt, då jag stod framför spegeln inför en fest och fem tänder bar borta i överkäken, snyggt!
Vaknar helt svett! :)

Det sägs att om du drömmer,
"att du har lösa tänder,
eller att du tappar dina tänder kan detta tyda på att du står inför stora förändringar i ditt liv"
Ja, det kan stämma in på mig och det hoppas jag på!
Jag har dock haft dessa drömmar länge nu, men som sagt,
hela detta året har bestått av förändringar av olika slag för mig, stora som små!
Jag hoppas på flera positiva förändringar framöver, det behövs! :)

Sen kan ju drömmar tydas på flera olika sätt, men jag tror på detta just nu, det känns trovärdigt!
Nu ska ja ta mina lös-tänder och gå till Kiwi och handla något gott att tugga på till kvällspasset!
Med mitt godis-intag på en vecka, så är nog risken stor att jag står där 33 år med löständer!
Aja, det kan va värt det! ;)

Ha en fin dag!
/ Madde tandlös..
_____

_____

 


Kommentarer
Postat av: malin r-s

åh då är vi 2 som drömmer om att tappa tänderna iaf maddelus, drömde de senast inatt o vaknade o va heeelt säker på att de fattades 2 tänder;)

2011-11-20 @ 12:37:02
Postat av: Madelene

Jamen sedär ja gummsan, i ditt liv väntar väl en stor förändring! Så du kanske får räkna med att va tandlös framöver! ;)

Krams!

2011-11-20 @ 19:48:44
URL: http://madelenerone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0