En sann vän

 

"Sanna vänner får man leta efter med ljus och lykta"

Lisa Welam, Du är en sann vän och absolut den bästa jag vet!
Min trygghet och min stöttepelare i alla väder
Jag och Hjärtat i Oslo, Maj 2011
_____


En vän som dig borde alla ha, då skulle alla få känna trygghet, glädje, pålitlighet och riktig vänskap.
Jag vill bara tala om för hela världen att du är den vackraste människan jag vet, på utsidan och INSIDAN!
Du har lyft mig med dina vingar miljoner gånger, du är helt oslagbar!

Jag hade en dålig dag med migrän,
lite energi och hemlängtan,
men så fick ja träffa min älskade vän i en timme på Oslo S,
helt plötsligt blev dagen ett ljus!
Det lilla var för mig otroligt mycket!
Jag fick massa energi!

Tack tack tack min fina vän, du är bäst och jag älskar dig!

Aldrig utan dig <3

Jag & Lisa firar Sara J 25 år

_____


P&L 29/6-2/7 2011

_____

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0