Fredag

 

"Ordning och reda, pengar på fredag, festar vi på lördag är pengarna förstörda"

Det är ett citat.
Ett tråkigt sådant tycker jag faktiskt ;)

Man ska använda pengarna!
Man ska ha kul här i livet!
Man ska unna sig saker & ting!
Man ska inte alltför ofta tänka, varför gjorde jag det där?
Jag borde ja sparat de där pengarna istället!

Slösa eller Spara?
Äh, Jag kör på använd pengar & minnen bevara! :D

Nu har jag dock varit Spara i två veckor snart, med jobb varje dag, inget shopping på stan,
och inte ens sett öl eller vin på reklam!

Jag saknar faktiskt de underbara sommardagarna som bara susade förbi, alldeles för fort.
Sitta där i solen, vid vattnet eller vid grillen och njuta med något gott i glaset, lite nötter och fint sällskap!
Ja de gick fort, men shit vilka underbara minnen jag har från denna sommar alltså!
De värmer och jag vet att minst lika fina minnen väntas nästa sommar! :)
_____

Ett glas öl, tilllsammans med solnedgången heemma hos mamsen i Forshaga

Mys på sandgrundsudden tillsammans med Lisa, sommaren 2011
_____

Ja hoppas och tror att vintern har massa att erbjuda, med sin charm!

Ha en fin fredag folkens,
själv jag ska dra täcket över huvudet och invänta morgondagens jobb! :)
Puss / en bara för tillfället avdankad partypingla! ;)
_____

Jag på fest hos Sara D i Karlstad, våren 2011

_____


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0