Fullproppat schema

Hej hallå folkens! :)

Hoppas ni har en bra start på helgen och att ni inte blåser bort i de hårda vindarna! :)

Jag har ett fullproppat schema hela denna veckan faktiskt. Skönt ändå :)

Onsdagen bestod av träning, städning, handling och hockey med storebror & Martin. Vi fick se ett Munkfors som besegrade Nor på Norvalla med 6-2, gött sa ja! :)

Torsdagen började med en springtur, sen kom min fina vän Annlo och höll mig sällskap hela dagen.
Vi drack massa gött kaffe, lagade mat och tog oss en tur på stan där vi shoppade lite.
Slösa-månaden har börjat....
Min kväll var tipp topp tillsammans med Pappa, Patte & Ponka i LLA där vi fick se FBK ta tre pinnar mot Växjö.
Skönt! :)



Kvällen avslutades hemma hos storebror & Laine, där vi tog oss lite bira å nån goo drink!
Sen blev det visst en dans ellet två på Koriander, oj då, hur hamnade vi där? och vart tog sömnen vägen?
Äh, sova kan jag göra när ja blir gammal! ;)
En Mycket Mycket bra kväll, tack min underbara familj, ni är bäst!

 



Idag fick ja några timmar lillebror innan han drog hem till munket, de stunderna bara älskar jag!
Även idag blev det en hård dag för plånboken då jag & Laine tog oss en runda på stan.
Vi smällde också i oss varsin pizza tillsammans med bror, Martin & Rickard på Vedugnen, gött vill ja lova! :)

Nu har jag flyttat mig från Saras soffa till min.
Det va dock mycket trevligare hos Sara, där fick jag julskum, pepparkakor & gott te, mums!
Här va de inte samma lyx :)
Sara du gulliga, goa & rara!
Tack för ikväll :)


Nu plingade det på dörren och felicia kom på ett kvällsbesök. Mys pys dah, nu blir det en stor tekopp till :)

Imorgon väntar en riktigt rolig dag med massa skoj!

Kram kram på er!

 


Kommentarer
Postat av: Storebror

Glad farsan ser ut på kortet.... :D

2011-11-26 @ 22:53:37
Postat av: Madelene

Haha, fruktansvärt! :)

2011-11-28 @ 23:40:34
URL: http://madelenerone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0