Hej Julen!

 

Julstädat.
Julpyntat.
Julbakat.

Julmusik som poppar ur högtalarna.

Julen är varmt välkommen och jag tänker njuta av den mysiga tiden på året - varje dag!

Snart ska ja skriva en önskelista,
Och inköpslista :)
.

Kvällen har ja tillbringat tillsammans med godingen Sandra Wik!
Massa prat och skratt! :)
Du är för söt, jag gillar dig skarpt! :)

.

Det är skönt att man har så många fantastiskt fina vänner i sitt liv.
Jag är lyckligt lottad!
Ni vet vilka ni är, ingen nämnd, ingen glömd!
.

Imorgon väntar återigen en mysig dag, och ingen vanlig sådan för det är Lisas FödelseDag!
:)


En stor-varm-pepparkakslukt-kram till er alla!
/ maddus

 

 

 

Min adventsstake

_____

 


Kommentarer
Postat av: Lina

MYS :)

2011-11-30 @ 16:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0