Hem kära hem

"Hemmet är den plats där du kan klia dig var som helst"

:)

Borta bra men hemma bäst!
Känslan av att vara hemma där man har sitt & sina, den slår många känslor!

Städa hur mycket ja vill,
Ingen ser när ja inte kan sitta still,
Fylla upp badkaret hur många gånger som helst och finna ro där,
Längta efter att va kär,
Sjunga högt och borsta tänderna trögt,
Ingen ser när ja sitter i soffan och inte kan hålla mig vaken eller när ja dammsuger naken!

Det är frihet det! :)

Har haft en intensiv och bra jobbperiod i Oslo, nu sitter jag på bussen igen påväg till Karlstad och min lya.
Fantastiskt :)

Storebror hämtar upp mig, go han!
Sen ikväll hoppas ja verkligen att Annlo kommer, för jag behöver nämligen en dos av henne nu!

Tvätten då? Ja den skulle kunna fylla en hel minibuss, så de får ja ta tag i direkt ja kommer hem.
Min belöning blir ett glas rött & chips ikväll så det går! ;)

Jag måste också bara säga att jag vaknade imorse till världens finaste sms,
Ja jag började faktiskt gråta lite..
GLÄDJETÅRAR!

'Du är det bästa som finns!
Du bryr dej mer om hur alla andra jämt mår än hur du själv mår, du lyser alltid upp varje rum du kliver in i!
Du är helt enkelt perfekt vännen!
Jag är så sjukt glad att jag har dej! Tack för att du alltid finns och ställer upp! <3'


Från världens bästa älskade Markus Ekblom, tack vännen, det där gjorde hela min vecka!
Va gjorde jag utan sig liksom? :) Du är helt oslagbar!

 

Slängpuss / en glad hemvändare :)

_____

Sitter på bussen, men ett leende på läpparna :)

_____

 

Ekblom & Jag innan utgång i Hagfors

_____



Kommentarer
Postat av: mamma

Det var vackert skrivet. Blev nästan gråtfärdig jag med. Men han har så rätt. Puss gumman

2011-11-22 @ 15:28:36
Postat av: Madelene

Puss mamma <3

2011-11-23 @ 11:35:30
URL: http://madelenerone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0