Mina bröder


Mina underbara syskon,
Vad skulle jag göra utan dom?
Jag skulle vara mer än helt tom..

Vad skulle ja ha gjort alla de gånger då, "tiden bara står och dagarna går?"
De finns alltid där och vi har roliga, underbara och tråkiga stunder..
Och jag vet att utan varandra skulle vi gå under!

Ibland när vi bråkar, sitter man där och tråkar och tänker, "uj varför har jag syskon?"
Men sen tänker jag efter och kommer på att det är tack vare dom jag har en del av mitt mod och att de är mitt blod!

De finns i min närhet och vart deras syster finns, det är något de alltid vet.
Jag vet att de är de tre bästa pojkarna i mitt liv, de är det bästa jag har och så kommer det förbli, i alla dar.

JAG ÄLSKAR ER!
mest av allt på jorden,
Glöm aldrig de TRE orden <3

/ stolt syster


Syskonskaran tomteland 1993


Jag & Patric


Marcus & Jag Bulgarien 1991


Pontus & Jag Nov 1992


Kommentarer
Postat av: Broder

Tur jag har så grov armar så jag orkar hålla i brorsan där! Love you SIS!

2011-11-09 @ 09:30:58
Postat av: Madelene

Haha, ja jävlar vilka blommpinnar du ligger in mä! ;)

Men du vet det är med hjärtat vi lyfter varandra <3

2011-11-09 @ 10:40:48
URL: http://madelenerone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0