Minste lillebror blir också stor!


"Födelsedagen är dagen man firar dig,
som en gåva till resten av världen!"


Lillebror är en av mina FINASTE gåvor i mitt liv!



HIPP HURRA & GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG ÄLSKADE LILLEBROR! :D

Nils Inge Pontus Rone,
19 år idag 11-11-11!
Åren bara springer iväg,
det kändes liksom som de va igår som du va sådär litten, rund å go, utan hår på hövve å kröp runt i baar blöja! :)

För mig kommer du dock alltid att vara "lilla bubben",
även om du blir vuxen,
är några huvuden längre än mig,
kan lyfta upp mig lätt som en plätt,
och gärna vill va lite "göbbig"!

Så det så!
Storasyster är alltid storasyster :D

Jag önskar att jag va hemma just idag,
Pontus födelsedag,
Marcus är hemma heeela helgen,
Patric har match,
Familjen ska äta god mat ikväll.
Allt är bara mys där hemma och här sitter ja i Oslo och kan inte ens se Idol!

Men ja ä int bitter ;)
Får ta en kopp te,
sätta mig i soffan tillsammans med min tillfälliga sambo Caroline och se på Skavland,
det blir min fredagskväll det,
och det är inte så dumt ändå! :)

Ni som är hemma, hejja på Idol-Moa åt mig, ja ska hålla tummarna! :)

GRATTIS IGEN BÖBBEN MIN!

Kram /
storasyster till en nybliven 19åring



Pontus på NHL match Florida vs Boston i Florida Februari 2008
_____



Syskonskaran på Brad Paisley 26/8 2011
_____

Hagberg & Ponka på min inflyttningsfest 3/9-11

_____


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0