Shemar Franklin Moore





Född 20 april 1970,
i Oakland, Kalifornien, USA.
Amerikansk skådespelare.
Tidigare fotomodell.
Han spelar rollen som Derek Morgan i den amerikanska kriminalserien Criminal Minds.

Han får mig att dregla!
Han är mitt ögongodis!
Han finns i mina drömmar!

Ja, han har inte träffat mig än,
men när den dagen kommer så ska ja låsa in honom, skaffa fyra barn med honom och gifta mig! ;)

________


Att ha drömmar i livet är livsviktigt.
Drömmar ger livet mening och mål.

En människa utan drömmar stannar i det nuvarande tillståndet,
accepterar livets lott,
blir passiv och väljer att leva ett mirakelfattigt liv.

För mirakel föds ur drömmar!

Varje människa borde sträva efter att nå sin fulla själsliga potential med ett liv fyllt av mirakel,
för alla har en inneboende kraft att göra detta!
Väck din själ och dina tankar - allt är möjligt!


Dream on / drömmaren <3




 

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0