Söndag och liket lever


En lång och rolig dag igår!
Massa skratt, high five, tänk, kryp, krål och SKÅL! :)



Exorcisten Brudarna - Jag, Sara D, Emma A och Idus tog hem segern på Borgen, såklart! :)
Tack för en kul dag flickor, ni är grymma!

Kvällen avslutades på Månen tillsammans med Annie, Elin & Jenny,
riktigt kul att rent ut sagt skaka rumpa och skåla som fan! :)

Fick sig några goooa skratt igår alltså, livet och dess möten med nya människor slutar aldrig att förvåna! ;)


Jag, Elin & Annie 5/11

BRA kväll!
Men sen kan man ju få lite smått ågren när man kollar telefonlistan på uppringda nummer...
Och utgående sms...
Jaja, va gör det om 100 år hörrni?
Ingenting tror ja ;)

Nu har jag fått mig ett ansikte, två koppar kaffe och ska snart åka till Munket och kolla min kära lillebror och resten av laget ta emot Hallsberg hemma :)

Det går bra för lillebror nu, så himla kul, och han är så värd det!! <3



Poängligan div 2 västa B


SlängPuss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0