Torsdag - en helt vanlig sådan

 

"Låt oss gå och hälsa på allihop, sa Puh.
Vi ska gå för att det är Torsdag, och vi kan önska dem alla en Glad torsdag"

/Nalle Puh

image description

Puh har rätt där, man ska fånga dagen om det så är måndag, torsdag eller lördag!
Den där Nallen har sagt mycket tokigt han, men himmel så bra allt är! :)


Onsdag igår.
Dagen tillbringade jag tillsammans med min vovve och Malin Wallin, två underbara brudar! :)

På kvällen styrde jag kosan mot Hammarö ishall,
tillsammans med söta Lisa Persson för att se Munket plocka tre pinnar,
men vi fick inte som vi ville, tyvär!
Men sällskapet kan ja inte klaga på - Lisa, Frida, Mathias & Matti!
Ja tänk att man får ha så goa människor runt sig <3

Snart ska jag åka in till Forshaga City och träffa min kära vän Annlo,
hon har varit utomlands och är förmodligen brun och full av färska fina minnen!
Dela med dig? Ja tack! :)

Men nu först ska jag gå ut och fråga gubbarna utanför mammas hus,
som dundrar nått så fruktansvärt, vad dom egentligen håller på med!
Ja, jo ja vet ju att som gräver för vatten och ska lägga asfalt,
men ja kan väl kalla att ja inte vet och bjuda på en kopp kaffe istället?
Då blir det iaf tyst och det är ju alltid trevligare med sällskap! ;)

_________


"Du är så jävla vacker min vän!! :) <3"

Det smset fick jag av min fina vän Tias Skyman häromdagen,
bara sådär efter en hockeymatch.
Huuur glad blir man inte då?
Tack, Det gjorde min dag! <3

"Det är att göra en god gärning,
utan att tänka på att det är en god gärning" /Nalle Puh


image description
_____


Ha en fantastisk dag alla!
/ett nalle puh fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0