Vänner

 

"Du möter människor som glömmer dig.
Du glömmer människor du mött.

Ibland möter du människor du inte glömmer - dina vänner!"

_____

Sara & Jag Eldfesten 2011

Felicia & Jag balen 9 juni 2007

Sanna & Jag balen 2007

Sara, Jag & Ida på mitt födelsedagspartyy - Mars 2011

Ann-Louise & Jag glada studenter! :)

Me and My Nurse Annie firar studenten på torget

Finåker tillsammans med Lina till balen

Annie, Laine and Me - en av alla bmb kvällar 2011

Hjärtat & Jag njuter till solnedgången på Koh Pangang

Älska Thailand! En kväll i minnet, Festival på Koh Samui

Magaluf - där brudarna skrattar sig hesa!

Sara J, Jag, Therese, Lisa & Ida

Gooostime med Idus!

Therese & Jag njuter i Sofienbergsparken i sommar

Jag & Mina bruna underbara älskade änglar!

Jag är omringad av världens bästa brudar - inflyttningsfest 3/9-11

Annlo, Frida, Malin W, Sara D, Laine, Lisa, Annie, Elin

FANTASTIC SIX - Jag älskar er!

_____



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0