Vi kliver in i november


Timmarna, dagarna, månaderna, åren.. Springer fram!
Vi är nu inne i elfte månaden på 2011!


Men Idag har varit en sådan där mörk dag för mig.. Då dagen går sakta..
Egentligen vet jag inte varför men ensamhetens onda sida och kravet om nytändning i livet attackerade mig!

Jag försöker som sagt vända saker till något positivt, men ibland kommer det en motvind, därav blir det lite svårare att ta fram det där positiva.
Men om aldrig det svåra, hårda, onda visar sig, då uppskattar man ju aldrig det där goda!
Så i mitt liv är både det varma och kalla vattnet välkomna att möta mig :)




Försöket att få tillbaka energin gjorde
Jag genom att ta mig en uppfriskande långpromenad på en timme & fyrtio minuter (!) med min vovvi Enya imorse, mhm, ja man kan ju inte direkt ligga på latsidan när hon kommer på besök...
Men efter den turen la vi oss faktiskt med gott samvete i soffan och kollade på tv - hon är helt galen i tv! :)
Jag har torkat av rutan ett X antal ggr idag eftersom hon har ett lågt IQ och tror att allt som händer på tvn händer i min lägenhet!



Jaja, hon är så goo så ja kan ta det ;)
Imorgon kommer hon igen, och då ska Wallin göra oss sällskap på turen, det gillar vi :)


Har faktiskt tagit mig en tur ikväll också,
det är skönt att rensa tankarna tillsammans med Melissa Horn. Hon är grym!
Frisk luft.
Lite ny energi!

Ny dag - nya möjligheter - imorgon!

Som sagt, jag vill ha en nytändning i livet och det NU!
Något nytt måste ske!
Men det finns ingen Meny att beställa ur och det går inte att knäppa i fingret,
så det är bara att se möjligheterna och låta fantasin flöda!


Det är bara JAG SJÄLV som sätter mina BEGRÄNSNINGAR
!
Ja, så enkelt är det, vill man så KAN man!

Sen är det faktiskt så att
"vi tänker sällan på vad vi har, men ofta på det vi inte har"


Så jag avslutar denna gråa, långa dag med att tala om för alla er,
vilka fantastiska vänner jag har,
vilken fin och underbar familj jag har,
vilket flexibelt jobb jag har,
vilken trivsam lägenhet jag har,
vilken stark individ jag är som har växt av motgångar!


Efter ett oväntat mobilsamtal kan jag nu lägga mig tillsammans med Jenna Jameson.

Go natt på er / Mudde & porrstjärnan



_______


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0