Borta bra men hemma bäst

 

Nu är man snart hemma i Karlstad igen, skönt!
Min säng, min kudde, min tekopp, min soffa, mitt "tända-ljus-mys" och hela min underbara lägenhet!

Frågan är bara vad man kommer hem till nu,
när min fantastiskt klantiga vän Marcus Ekblom har lyckats bryta av nyckeln i låset!?
Ja när ja kommer hem så är det väl en helt ny dörr, eller kanske en tömd lägenhet?!
Om ja ens kommer in?
Ja det återstår att se, men frågan är, hur lyckas man med allt? ;)
Men som sagt, det spelar ingen roll om han ibland klantar till det värre än värst, så är han fortfarande bäst!
Alla borde ha en sån vän <3



image description

_____


Nu väntar en mycket rolig helg!
Men min började redan igår,
då jag & Lillebror var bortbjudna till Mathilda, Chris & Linnea på mat & vin.
Ja mums vare! :)
Efter ett X antal glas av "tre apor" så kom festsuget fram, det övervann soffmyset!
Så vi drog ut och mötte upp många av Mackes friday's vänner!
Kempe bra kväll och de va absolut inte sista gången! ;)

Kanske dock ska försöka tro på att de va sista gången man sov 2h med alkohol i kroppen dagen innan jobb!
Men det är skönt att det är Halloweeen-tider så slipper folk fundera på varför det är spöken med på bussen...

Imorgon väntar Sak Noel på nöjes och vi ska ladda hemma hos mig! :D
Tro mig, fredagkvällen imorgon kommer bli kabooom kanon! ;)
Jag lovar att jag ska dela med mig här av morgondagen :)

Kram en vandrande vålnad..

_____


Jag & Mathilda efter lite tre apor :)

_____

 

Lillebror & Jag i Italien 2011

_____

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0