Det luktar lussebullar!



Om jag ska beskriva dagen kort så blir det,
- En tiopoängare!

Bra sällskap,
Lisa & Linus, Ponka, Patte & Ekblom.
Kollat snäckan (L.Haglund) lira boll.
God mat.
Vin.
Och...... LUSSEBULLAR! :D


Godaste lussebullarna i stan!


Helt fantastisk, det doftar härligt i hela lyan!
Jag och min andra halva Lisa Welam har bakat årets första lussebullar ikväll!
De blev fina, goa å luktade förbaskat gött! :P

En lördagskväll som denna skulle jag kunna ha 365 dagar om året,

• lussebak
• rödvin
• skratt
• prat
• bara vara
Tillsammans med världens bästa vän!


"Lisa, Du vet vad kärlek, vänskap och förstående är och vad det innebär.
Du finns alltid Där.
Din glans finns överallt och ingenstans.
Din förståelse och ditt beteende föder fram mitt leende.
Jag behöver aldrig spela ett spel, skämmas, eller dölja något för dig, för du känner hela mig.
Jag har alltid varma, fina stunder med dig, ja du är som en drog för mig.
Du har det vackraste sinne, utseende och inre!
Du har allt en vän ska ha, Du är oslagbart Bra!
Jag älskar dig"

____________

/lussipuss madeLEne :)

_____

 

image description

En vän är den som aldrig står i vägen för dig, om du inte är på väg neråt

______

 

image description

En vän är den som vet allt om dig och ändå alltid tycker om dig

_____

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0