Fredag och helgen är varmt välkommen!

 

Idag tillbringade jag tre timmar tillsammans med Jenna Jamson när ja vaknade, inte helt fel faktiskt! ;)


Mobilen ringer och jag blir superglad när jag hör min fina vän Felicias röst.
Jaa! hon kommer på besök, dags att svika Jameson för en stund, få ett ansikte och sätta på tevatten! :)
Tack för energin gumman, den satt som ett smäck!
_____

Sportens dag, eller?
Allt på samma gång iaf, innebandy - damer & herrar, Färjestad J20 super elit.
Ja det räcker för mig eftersom ja vill se alla tre, SOM börjar samma tid!
Hmm, beslutsångest som man redan lider av!
Jag vet ju fan inte ens vilka strumpor ja ska välja på möran, eller om ja ska bädda sängen före eller efter frukost!

Men jag hamnade tillslut i Munkfors och såg när herrarna vann med 7-3, där storebror hänger 5 av 7!! Hur bra?? Ja, jag är riktigt impad och stolt faktiskt, han är förjävlig på det där! ;)

Sen blev det plattan i mattan ner till LLA, där ja precis missade BJs match, synd, men de vann också, utan mig på läktaren! :)
I väntan på att Eric skulle duscha så tro det eller ej, jag klev in i Kobbs arena och kollade det sista på Viking, som också vann! Kul! :)
Ja ni får kalla mig nörd om ni vill, men ja kallar det ett intresse ;)


Eric och jag unnade oss gott från Citygrillen, för de va vi värda!
Intog varsit soffhörn på Maddes resort och plötsligt händer det....
Vi får oväntat besök!



Boris, Kjell & Börje, (patte,ponka&ekblom) kliver in! Och inte att förglömma, massa av goda drycker!
Ja, triss i ess, där va friden slut! ;)

Nej då, sanningen är faktiskt att Mina bäste pöjker räddade min kväll!
De kom med skratt, liv, glädje, värme, vänskap & kärlek!
Ja de visste precis vad jag behövde, utan att ja behövde säga ett ord :)
Det finns inget som kan ersätta dessa guldhjärtan i mitt liv, aldrig och inte då heller! <3


"en vän frågar aldrig om det finns något den kan göra, en vän bara gör det som den tror att man behöver för stunden"



Lillebror Pontus
till Mig,
Underbar du är syrran!
Jag älskar dig mest av allt!
Du är en vacker människa, rakt igenom!
<3


Ekblom till mig,
Gumman, du hör hemma bland stjärnorna!
<3


Med det säger jag, tack, godnatt och somnar tryggt
/ maddilusen


image description

Det ska va gött å leva!

_____


image description

Jag och finaste Eric julen 2010

_____




Eric, Adam & Pontus 2010

_____


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0