Hej då Karlstad - Hej Oslo!


Tre timmar i buss.
Hej Oslo och jobb, nu är jag här!

Det betyder också att jag äntligen får träffa min kära broder som numera är Svorsk! Äntligen! :)

Har även köpt doppresent till världens sötaste Linnea, som döptes i lördags, och jag kunde tyvärr inte vara med och dela den fina stunden.
Men jag ska dit i veckan och snooosa riktigt!
Då får ja ha henne helt för mig själv, myyyys! :)

Ute på shoppingturen tidigare idag, träffade jag broder Eric också,
som just nu är delvis handikappad,
han kan faktiskt inte ens knyta skorna själv eller ha på sig kläder efter ordning!
Han gjorde ett lite osmart drag på träningen - slängde sig för att täcka pucken och hamnade oturligt nog på axeln, så den hoppade ur led :/
Illa pinkat!
Vila från hockeyn en längre period, betyder att jag kan få mer tid tillsammans med honom!
Allt ont för alltid något gott med sig :)
<3

Min andra Älskade lillebror Pontus är också lite handikappad, röntgen/ultraljud visade att han har en muskel som är trasig i underarmen,
inte bra!
Läkaren tyckte väl inte att det va det optimala att spela ishockey just nu, men det örat lyssnar nog inte han på om jag känner honom rätt,
Jag känner honom också genom mig själv, envisare kan man få leta efter :)
Det som inte dödar, det härdar!
Jag hoppas han blir bra snarast <3

Nu säger jag god natt från Oslo och hoppas att ni njuter av helgen, för det ska jag försöka göra - på jobbet! ;)

Nyp i rompa / Nörska


Linnea & Jag Sofienbergsparken sommaren 2011
_____


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0