Hemmaspa på Maddes Resort

Behövde lite ny ENERGI ikväll.

Gjorde ensamheten lite trevligare med ett hemmaspa :)

Varmt bad
Tända ljus
Ett glas rosevin
Hårinpackning
Victoria secret hudlotion
Body scrub
Melissa Horn ur högtalarna



Livskvalitet

"Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på."

Just nu är jag där på besök.

________


Egentiden & tystnaden ersattes sen av en stormvind, vid namn Patric "storebror" Rone.

Kliver in.
Slänger upp kebabsalladen på bordet. Syrran plockar bort.
Lånar badkaret/duschen och näst intill river hela alltet ;)
Kras!! Hör jag, så går nått sönder där inne. En ljuslykta. Jaja det kunde varit värre, men man kan ju undra varför han inte döptes till KLUMPEN!? ;)
Jag dämpar honom med en god kopp te.
Jag tror det funkade.
_____________




_____________

En storebror är alltid en storebror.
Min storebror är bra han.
Han får mig att skratta (och gråta) ;)
Han är mitt blod.
Jag älskar honom!
_______


Gamla tider och jag bara älskar den här bilden!

_____


Nu blir det att gå in i Jenna Jamsons värld "att älska som en porrstjärna"

Dröm sött / Toblerone

En helt fantastisk bok av en beundransvärd människa!

_____

 


Kommentarer
Postat av: Laine

Lilla blomma :) Klart man ska unna sig ett glas vin och ett bad då och då. Ljus kanske du kan klara dig utan ;) Puss*

2011-10-14 @ 13:07:50
Postat av: Laine

Lilla blomma! Klart du ska unna dig ett bad och ett glas vin då och då :) men ljusen kanske du får klara dig utan... Puss*

2011-10-14 @ 13:09:32
Postat av: Madde

Ja man måste unna sig sånt ibland! :)

Jag misstänker dock som du säger att jag får klara mig utan ljus ;)

2011-10-18 @ 10:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0