Mamma & Mormor



Ett bussinlägg.
Det känns som man är tillbaka i skoltiden igen, på väg i den gula-gran-bussen-600,
men det är bara till mamma i Forshaga, så ja överlever ;)


Igår hade jag en heldag med Mormor & Mamma, de dagarna kan man bara älska!
Vi känner varandra, vi är lika på insidan & utsidan, vi kan prata om allt mellan himmel & jord, vi kan kritisera varandra, vi hjälper varandra att hålla huvudet över ytan när det går tungt, vi ger varandra kärlek & positiv energi till att ibland ta det där svåra steget.

Mor & Dotter. Tre generationer.
Mormor 63. Mamma 47. Jag 23.
Ja vi är en trio med stora hjärtan som kan övervinna det mesta.

Jag älskar världens goaste, starkaste och vackraste 63 åring - min mormor.

Jag älskar världens sötaste och starkaste 47 åring,
stående med världens minsta fötter på jorden - min mamma.


Jag är stolt över HELA min familj.
Det är bland sin familj, i sin uppväxt man formas, mestadels - till den man ÄR.
Vi har åkt berg-och dalbanan många gånger, tillsammans och var för sig.
Jag vill lyfta fram min familj inför hela världen och bara visa vilken styrka vi har - tillsammans!
Visa att allt ont för något gott med sig och att det är av motgångar som vi växer och formas till starka individer!

"ingen är perfekt, men alla har något som är perfekt"

/världens stoltaste dotter, syster & barnbarn

_____


Mormor & jag Italien 2011

_____

 

Mamma & lilltrollet 1990

_____

 

Guldbröder

Storebror, Mellanbror, Lillebror 2010

_____

 

LaFamilia Marcus student 2009

_____

 

Jag & Världens bästa killar

2010

_____

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0