Soffhäng


Vaknade hos min fina vän Annlo imorse, ja de är mer regel än undantag att vi sover tillsammans! :)
Varför inte liksom, när det är en människa som man alltid skrattar & ler tillsammans med.
Som man får massa energi av! :)
Vi slöade i soffan fram till klockan var mitt på dagen...
Sen tog vi Annlos "hundkoja" och drog iväg hem till mig på en fika innan hon började jobbet! Sö gött sö! :)
(jag vet att en hundkoja är bättre än ingen bil alls! ;) )
Tack för att du är min vän!



Livsnjutare sommaren 2011
_____

Jag tog mig en funderare på va ja skulle göra med alla dessa jävla bananflugor som flyttat in hos mig!
Ja, jag har provat allt vad vinäger, vin & diskmedel heter, men de är ODÖDLIGA!
Men ja får se det positiva i det,
jag sparar matpengar i längden, eftersom ja faktiskt kan bli mätt bara av att öppna munnen inne i köket!? ;)

Jag ignorerade tillslut dom små äcklen och drog fram ingredienser till att baka bröd!
Hembakat bröd blev det, med massa bregott på, uj va gött! :)
_____

Jag kände mig ensam och ville verkligen ha sällskap i soffhörnet, så ja ringde min brud, Annie P.
Nån timme senare stod det en snygg nurse i dörren ;)
Vi har det alltid så otroligt kul, och jag tror att det kan bero på att vi är lika knäppa, det bjur vi på, alltid! :)Kvällens soffhäng blev optimalt med bruden som sällskap.
Skratt, prat, skämt, hockeykväll, ja vad mer kan man behöva en torsdag kväll?
Tack min brud, du är fantastisk!

Nu blir det att gå in i drömvärlden One Tree Hill och dregla till läckerbiten Chad Michael Murray!
Jag önskar dock att han kröp ur tvrutan och kröp ner hos mig inatt ;)
Jag skulle gömma det andra täcket..
Det vore nått det! ;)

Men som sagt,
Fantasin är en del av livet.
Verkligheten är en del av livet.
Jag brukar välja en blandad kompott, för då kan man njuta som mest! :)

Sov gott / drömmaren


Mums ;)
_____


Annie och jag sommaren 2011
_____


Kommentarer
Postat av: AnnLo

Tack för att Du är min vän!

2011-10-20 @ 23:36:11
Postat av: Madelene

tack för att Du är min <3

2011-10-25 @ 22:55:15
URL: http://madelenerone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0