UNDERBARA HÖST!


Hösten är den finaste årstiden när den tar fram sina bästa sidor

•fina färger
•frisk luft
•inga förväntningar
•innemys med filt, tofflor och tända ljus
•stickade tröjor
•rota fram vantar, mössa och halsduk

Jag sparkade igång dagen med en kopp kaffe och en smootie, MUMS!

Det fick sedan bli en uppfriskande promenad i solen med Lissie :)
Jag måste säga att det är enkelt att fylla på med energi sånna här dagar!

________

HOCKEY

Ja, idag var det dags för Munkfors att ta sig ann HC Örnen.
Vi tog oss därför självklart en tripp till Örebro,
där vi fick se en riktigt bra match som slutade med en SKÖN vinst, 8-3! :)
Yes, Munkfors ångar på i Division 2, underbart! :)

Sätter återigen en stjärna i protokollet åt lillebror, han gjorde en toppen match idag igen med 4 Friska Poäng! :)


Eftersom jag just nu knappt kan andas på grund av att jag har en hel fabrik med baciller i näsa & hals,
så ska ja nu krypa ner i soffan tillsammans med en kopp te, mamsen & Enya.
Jag tror att jag är ganska "till salu" nu här hemma, eftersom det duggar djupa suckar ganska tätt!


Ta ett djupt andetag och njut av kvällen, för det ska ja Försöka göra ;)

Kram & prosit på er / snorvalpen

_____




FINASTE ROTTISEN







Kommentarer
Postat av: Yrsa

Vilken mysig blogg du har! :)

2011-10-18 @ 21:30:32
URL: http://yrsapettersson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Tack Yrsa, kul att du tycker det! :)

2011-10-18 @ 21:44:57
URL: http://madelenerone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0