Välkommen till min nya blogg :)

 

Hej alla blommor av olika slag! :)

Nu har jag äntligen tagit tjuren vid hornen och skaffat mig en blogg, spännande.

Eftersom jag bara älskar att skriva och samtidigt dela med mig av mina åsikter, positiva tankar, dikter, ordspråk, citat och budskap, så tror jag att detta är ett bra sätt för det.

Här kommer ni framförallt att få läsa om dagar i mitt liv, mina dikter - känslor - tankar, om mina fantastiska vänner & familj och massa ordspråk & citat.

Jag hoppas att ni kommer kika in här när ni har tid över för att få lite positiv energi och styrka.
Genom att tro på dig själv, undvika dem som vill trycka ner dig & ge av dig SJÄLV, så kan man krossa allamotgångar!

kom ihåg - ta hand om varandra och visa obegränsad kärlek, Kramas & LE :D
_____


Ett kram. Ett leende - kan hjälpa någon.
Sikta mot stjärnorna!
Varje dag är en gåva
_____
Trackback
RSS 2.0