WHAT THE FUCK

 

Fredagen kom. Halloween knackade på dörren.

De klampade in en efter en.

18 st laddade people som skulle attackera nöjes med en BoyToy shock lite senre! :)

 

Patric, Pontus, Hagberg, Ekblom, Elin, Annie, Viktor, Donborn, Jonas, Bäcklund

De andra som var hos mig fastande inte på bild ;)

_____

 

Sak Noel, fullproppat dansgolv, varmt, häxor, djävulen,

änglar & demoner..

Jag kom med Gunter, Adam utan Eva, Big Mamas & Boy Toys - insmorda med kokosolja!

De kom ett blickhav mot oss när vi klev in på nöjes,

jag tror att det berodde på BOY TOY gänget som gjorde dansgolvet lite mer naket!?

som sagt, onda blikar, några hat ord, flörtiga blickar & busvissel.

ja det är gött att de bjur på sig själva och de som fick klåda av avundsjukan va nog förmodligen bara lett på sig själva för att de inte kom på den goda iden först! :)

 

Ja, de fick många onda blickar, smek på 6-pack & busvissel!

_____

 

De är fantastiska, bäst i världen, helt oslagbara!

_____

 

Lördagen bestod av ett blekt ansikte och gääääsp..

åkte med hem till Munket för att möta lugnet och "så mycket bättre" - välbehövligt!

avslutade kvällen med en kopp te tillsammans med Lisa & Ida.

 

Idag blir det efterlängtad hockeymatch igen, Munkfors-Arvika! :)

Bra helg - bra känsla! ;)

 

What the fuck!? :D

_____

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbara o fina ungar jag har. Älskar er.

2011-11-03 @ 23:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0