New York i bilder


En sista skål på födelsedagen, påväg till Bromma flygplats :)









Väntan blev lååång... flygplatsbyte, flygplansbyte & flygbolagsbyte, förseningar.. hmm



storebror va helt slut..



Det va lönlöst att försöka få liv i han, har han somnat så har han...





Väl framme, efter lite sömn så var vi redo för denna fantastiska stad!





Empire state building på avstånd



Flat Iron building "SpiderMan-byggnaden"



Freedom Tower, 541m

image description

Det var dags för resans höjdpunkt - HOCKEY!
Eftersom min date med Snygg-Henke blev inställd, så fick jag vara nöjd med en väggmålning ;)



New York Rangers vs Pittsburgh Penguins



Sidney Crosby gör Comeback! :)







image description





Här blev det 2-4. Pittsburgh vinner tillslut matchen med 2-5 :D


Att vakna och vara tillsammans med mina fina bröder, det slår det mesta!



image description

image description

image description

image description

image description

9/11 Memorial







image description

image description

image description

image description



Det enda trädet som klarade katastrofen i det området.



Höga höjder.. Uppe i Empire State Building

image description



image description

Times Square
Här hittar man lugnet trots den otroliga folkmassan,

Jag njöt varje sekund!

image description

image description

Macke & Jag fick lite "ensam-hemma-känsla" :)

image description

image description

Hard Rock Cafe

image description

image description

image description

Min fina familj

image description













ingen ville hem, men verkligheten väntade hemma..



Tack mina älskade för en helt fantastisk resa.
Jag älskar er!




Puss från mig ;)

Trackback
RSS 2.0