Påskägget är tomt






Lördagsfesten hos mig var tipptopp, mina fina vänner är oslagbara, dom levererar, som alltid! :)

Godiset står mig upp till halsen, påskägget är helt tomt, påskliljorna har vissnat och påsken är nu ett minne blott! :)

Det har varit en påsk som innehållit allt, utom påskmat faktiskt ;)
Jag gillar inte den där maten, istället har jag ätit mamma & Fredriks, pappa & Carins, Patte & Laines, Lisa & Linus och pizzerians mat, mycket bättre! :)

Chips. Godis. Skratt. Vänner. Vin. Björnstammen. Lång kö. Pizza. Förfest. Fest. Efterfest. Familjemys. Soffan. Monopol. Film. Kramar. Bus. Fina sms.

Ja, det sammanfattar mina senaste dagar riktigt bra, jag är riktigt nöjd, livet ler just nu och jag ler tillbaka ;)

Tack alla fina människor för en fin vecka, ingen nämnd, ingen glömd!
Jag tycker om er alla och ni är fantastiska! <3

Puss en glad påskkärring!

 

Haha, Laine ordnade en extra partypolare åt mig! ;)

 

Trackback
RSS 2.0