Two days


Jag är såklart Lite halvsjuk igen, men det har varit två bra dagar hemma i Karlstad hittills.

Igår kom underbara Ronja hit, vi hade massa att prata om!
Mys & kaffe på balkongen, i solen blev det! :)
Det är stunder jag bara älskar, en vacker vän, en vacker dag, en vacker vår som doftar mums! <3

Dagen fortsatte inte sämre, en fika på Waynes och lite shopping med stjärnan Sara!
Wooops, ja köpte visst den där tröjan som ja inte behövde, men va gör det om hundra år? ;)

Avslutningsvis hade jag samtidigt som jag låg i badet, ett 40 minuters samtal med min saknade, älskade vän Welam.
Det var riktigt välbehövligt vill ja lova, nu har vi snart inte setts på en månad, EN MÅNAD!!
Det känns som ett år!
Vilket då alltså betyder att vi bara hann prata om en tiondel av allt som ska pratas om vad gäller resor, tankar, killar, Oslo, ja allt som hör våra liv till just nu!
En del är alkoholister, jag är Lisalist ja!! ;)

Ja jag säger då det, Tur att påsken kommer så man får träffa sina fantastiska vänner!


Idag har jag bjudit Storebror & Laine på mat :) sen tog vi oss en tur till Bergvik där vi stormade bolaget, "råkade" köpa ett linne och hämtade ut min efterlängtade Thomas Sabo ring! Fin dag :)


GLAD PÅSK PÅ ER ALLA MINA LÄSARE! :)

Ät, umgås, kramas, prata, skratta och var rädda om varandra i påsken!

Påskrams på er <3

 

Ronja, lika vacker på insidan som på utsidan!

 

Jag älskar min nya Thomas Sabo ring, tack mamma & Fredrik för en fin present :)

 

Nya jogging-tröjan & lördags-linnet ;)

 

Mitt hjärta, jag längtar efter dig, alltför mycket nu!! <3

 

Trackback
RSS 2.0