Flytt, Fest, Fina människor & Fantastiska minnen

De Fyra F:en är bara en sammanfattning av en otroligt händelserik vecka i mitt liv.

 

I väntan på tåget påväg hem till Värlmland för att njuta av en sista helg!

 

FLYTTEN.

 

Jag & lillebror packade ihop våra liv i väskor i torsdags och landade i grannlandet i väst! Han i Bærum och jag på Majorstuen i Oslo! Det är med blandade känslor varje gång man flyttar sina grejer, men jag väljer att se det såhär, NY START, NYA MÖJLIGHETER! :)

Jag har ju båda mina älskade bröder Marcus & Pontus där nu, jag kommer bo med min Bästa Vän Lisa, mamma börjar jobba i Oslo i september, pappa började på Gardemoen idag!  Ja allt talar väl egentligen för att jag ska trivas! :)

 

 

Lillebror tog med sig kortet på mig i flytten, det värmer en storasysters hjärta! <3

 

FEST.

 

3 augusti fyllde min kära stjärna och vän Sara Danielsson 25 år! Det firade vi med Pensionärsfest vilket blev riktigt lyckad!

Fest, skratt, dans, mat, dryck, utklädning med de bästa vännerna! LYCKA! :)

På lördagen bar det av till Arvika Hamnfest med Idus & Emma. Där vi sjöng & skrek till uggla, dissade E-type, skattade på bryggan, umgicks och dansade natten lång!

Det var första gången, men förmodligen inte den sista jag besökte Arvika i samband med fest! :)

Tack Emma och Ida för en fantastisk kväll! ;)

 

PENSIONÄRSELITEN!

 

Jag och min älskade bästa vän ;)

 

Svea & krösa ;)

 

Festens skönaste brutta! :D

 

Emma, Jag & Idus på Uggla

 

The one and only, Uggla! :)

 

FINA MÄNNISKOR.

 

Jag är omringad av fina människor, därav upplever jag massa fina stunder.

Alla detta skapar massa FINA MINNEN!

 

Pappa & jag på Aker Brygge

Lillebror & Carin

 

Njuter av livet på Fridays :)

 

Tack alla underbara för att ni lyser upp varndagen! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0