If I could turn back time

Stunder som jag aldrig glömmer!
Ögonblick som jag skulle kunna uppleva om & om igen!


 

Magaluf - där brudarna skrattar sig hesa!

 

Italien, Rom 2011

 

Peace and love 2011!!!

 

Solnedgången och alla miljoner fantastiska ögonblick i Thailand!

 

Nyår med fantastic six ❤

 

Rhodos

 

Midsommar i Smögen med underbara vänner!

 

Alla skratt som jag & Tildus delat ❤

 

Oförglömlig kväll med mina guld-bröder!

 

New York 2012

 

Minns gårdagen. 

Lev idag.

Livet är en gåva.

<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte rhodosbilden på din rumpa väldigt inzoomad?

Svar: hej ANONYM! Jo just den bilden var det faktiskt zoom på, den fanns på mobilen och ja bloggar därifrån. Men hoppas du blir nöjdare nu när jag hade tillgång till dator och därmed bytte till originalbilden :)
madelenerone

2012-08-13 @ 16:37:37
Postat av: Therese

Fina fina minnen! <3

Svar: verkligen Tesi! <3
madelenerone

2012-08-15 @ 15:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0