Ack Värmeland Du sköna

 
Borta bra med hemma bäst!
 
Då har man flyttat från Oslo och hem till mamma i Värmland igen.
Det känns bra att vara hemma faktiskt.
Familjen. Vänner. Vovven. Tid tillsammans.
Men det som känns allra bäst är att jag har haft en fin tid i Oslo tillsammans med min kära vän och kan se tillbaka på den, med ett leende på läpparna :)
Vi avslutade på med en utekväll där jag smakade på det godaste rödvinet någonsin och hade en super mysig kväll.
 
Snällaste Linus hämtade oss i Oslo igår. Snökaos var bara förnamnet!
Men allt gick som på dans med Limpa bakom ratten.
Tack för allt Lisa & Linus!
 
oslagbara!
 
 
Idag sov jag sådär riktigt länge och har packat in alla kläder och andra saker i garaget igen, där ska bo hela vintern, eftersom jag tar mig själv, en väska och mina egenskaper och styr kosan mot Tanzania om tre veckor
Ja, jag börjar faktiskt bli riktigt nervööös!
 
Kvällen tillbringade jag & Alex på Ängevi där vi Forshaga tog emot Arvika, och självklart passade jag då på att åka dit och kolla på bästa Ekblom!
 
Nu blir det soffmys med vovven.
Hon är bara för goo!
 
Puss på er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0