Årets Jul

 
Nu lämnar jag snart julen 2012 bakom mig.
Jag har haft otroligt fina dagar tillsammans med min famlj.
 
Alla syskon träffas, vilket nu för tiden bara sker någon gång om året,
massa julmat & julgodis har intagits,
mysiga kvällar fulla av skratt med älskade vänner ligger i bagaget,
och i år fick jag så lite julklappar som jag faktiskt önskade!
 
Anledningen till att vi går på högvarv inför julen är den där eviga, okontrollerade och oftast knasiga julklappsshoppingen som vi många gånger tar till med istället för att beskriva vår kärlek i ord...
 
Ja, det är vad jag tror.
Så jag är glad att vår familj i år la minsta möjliga energi och pengar på julklappar.
Det var otroligt skönt att slippa de måstena och stressen.
Jag är lika lycklig utan det! :) 
 
Mamma & fredrik, Pappa & Carin ville att jag skulle "ha med mig dom" på resan till Afrika
 
 
Juldagen i år behöver vi egentligen kanske inte säga så mycket om, jag hade en jätte trevlig kväll tills jag tog den där extra tequilan...
ja, som förmodligen alla har gjort någongång, men igår kändes det som att jag var den enda i världen! :)
Aldrig mer!
Hoppas ni alla hade en riktigt bra hemvändarkväll :)
Tack till mina fina som alltid finns där, hur jag än är och vart jag än är!
 
 
Nu är jag hus och hundvakt åt Mamma & Fredrik som befinner sig i Philippinerna.
Jag hoppas dom har det riktigt bra.
För mig kändes det dock lite konstigt att säga hej-då på självaste julafton,
men eftersom jag åker till Afrika innan de kommer tillbaka till Sverige så fick det bli så.
Jag saknar dom redan.
Men jag får bara tänka på att mitt största äventyr väntar och de följer det på avstånd! :)
 
Nu ska jag faktiskt se över packningen inför Sälen :)
 
Ta er en tur ut i det otroligt vackra vädret om ni som jag känner att den där extra energin fattas just idag!
Var rädda om er!
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0