Det doftar jul


Uppe med julkalendern 07.15 idag!
Då känns det att julen snart är här! :)

Mamma & jag drog vidare till stan lite senare och jag skulle hitta mina första och sista julklappar, men det blev inte en enda en!
Istället blev det massa av "måste ha saker" till min Afrika resa, vilket jag måste erkänna kanske var mindre kul men viktigare! (reseapotek, sovsäck, myggnät, myggmedel osv..)

Men klapparna hinns och det blir faktiskt väldigt lite av den ingrediensen i årets jul för min del.
Jag värderar högst att få ha alla De Mina nära mig hela julen.
Det är den absolut bästa och efterlängtade känslan!! ❤

Julgodis blev det dock i alla dess former ikväll!
Intog även årets första julskinka, och som jag längtat!
Mums och mys säger jag ;)
Hela huset doftar gott och magen står nu i fyra hörn ;)
Men det är det utan tvekan värt!

Nu blir det att plugga lite Swahili glosor innan jag somnar.

Och ett gott råd till er alla mitt i julstressen

 

Istället för att stressa för den perfekta julklappen, det finaste paketsnöret och alla de där måstena, njut av det ni har, de fina människor runt omkring er och känn verkligen efter hur skönt det är med julens värme ❤



Kwa heri (hej-då) ;)

 

Mys framför julkalendern ❤

 

 

Det nya understället är redan en favorit! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0