När känslorna tar över

 Julen och dess tillbehör står i dörren.
Nyårsafton och Sälen väntar runt hörnet.
Min resväska börjar lite smått att fyllas och om 18 dagar sitter jag på flyget som tar mig till Afrika
Närmare bestämt Tanzania och barnhemmet i Matanana.
Där väntar en av mina största utmaningar någonsin och mitt livs resa

 



Det är nog inte alls så konstigt att min kropp fylls med blandade känslor.
Men med handen på hjärtat så är det lite svårt att kontrollera, när känslorna löser av varandra om vartannat.

Glad. Nervös. Spänd. Pirrig. Orolig. Förväntansfull. Trött. Lycklig.
Det blir lite av en kladdig-söt-sur-smet...
 
Allt som jag har framför mig är så otroligt roliga saker och spännande utmaningar.
Så jag ska verkligen njuta av en fridfull jul med mina fina vänner & min älskade familj.

Sen ska jag fira in det nya året på bästa sätt i Sälen med underbara människor som tillsammans bildar ett,

skönt gäng!
 
Puss på er!

 

 Min fina vän Sara Jansson visst precis vad jag behövde i ett sms igår. Tack älskade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0