Fjärde ljuset brinner

Igår hade jag julmys med mina älskade brudar från Munket.
Vi bytte julklappar, åt julgodis, vräkte pizza, vinade, glöggade, pratade och hade en varm och kärleksfull kväll hemma hos Lisa.
Det är helt fantastiskt vilket vänskapsband vi har!
Det slår det mesta och det är inte alls självklart att man kan ha den kontakten vi har,

dela alla känslosamma samtal vi delar, trots att vi nu för tiden ses alltför lätträknade gånger.
Vänskap är vänskap trots avstånd.
Mina stjärnor finns där även om jag inte alltid ser dom!
Jag älskar er ❤

Den stora omtalade uppesittarkvällen går nu mot sitt slut och jag ligger faktiskt redan under täcket.
Vi har haft lilla julafton här hos mamma idag.
Jag pyntade granen, gjorde glögg och mamma tillagade värdens godaste julskinka, som alltid!
Vi har spelat Bingolotto och tomten har delat ut klappar :)
Mina fina bröder kom hem allihopa och det är faktiskt det som gör min jul till jul.
Som jag längtat efter er!

Imorgon väntar Julafton och jag ska njuta tillsammans med min finaste familj.

Godnatt på er och sov gott, för imorgon vaknar vi faktiskt till årets mysigaste dag ❤
KRAM

 

Genom eld & vatten ❤❤❤

 

Världens finaste! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0